„Manipulantul” Florin Staicu

10:20 – Stiripesurse.ro: Articol plătit (probabil) de Florin Staicu în care „se presupune” că acesta va candida la Primăria Brașovului.

Am bănuit că articolul este plătit din cauza următoarelor rânduri:

„Florian Staicu este de asemenea printre cei mai cunoscuți politicieni la nivelul Brașovului, el ocupându-se în ultima vreme și de marketing politic, coordonand strategiile electorale și de comunicare la nivel national ale unei formatiuni politice. Staicu s-a remarcat, la nivel local si printr-un proiect ambițios privind reindustrializarea Brasovului , care are în vedere crearea unor zone economice cu statut special, pentru întreprinzătorii din domeniile tehnice.”

15.01 – Monitorulexpres.ro: Monitorul Expres preia articolul din stiripesurse.ro. Probabil preluarea este tot o „prietenie”, dar fără sărutările fierbinți de pe stiripesurse.ro.

În realitate, acest tip de articole se numesc „teaser” și pregătesc publicul înaintea lansării unui eveniment, proiect, produs, etc. Au rolul de a atrage atenția asupra unui lucru, înainte ca acesta să se întâmple.

Despre impactul mesajului, sunt convins că este aproape neglijabil, pe motiv că românul „dă ignore” la politică. Probabil ar fi fost mai oportun să declare că va poza nud pe afișele de campanie. Sigur ar fi avut impact mai mare.

Dar este de admirat că Florin Staicu folosește tehnici de marketing moderne pentru a-și pregăti lansarea candidaturii la Primărie.

Mai citesc
Top